CHILL LA SIS

Assalamualaikum . Firstly admin ingat nak sebarkan dakwah melalui blog ni tapi admin rasa admin lebih banyak menulis pasal perasaan admin. Perasan tak? Tak perasan lantak engko lahh. Kenape ehh? Org tak pernah fhm ape yg admin cuba nak sampaikan. Esp batch admin. Admin cuba memahami diorang tapi knp susah sngt utk diorang phm admin?… Continue reading CHILL LA SIS

ASYIQUEEN

Assalamualaikum. Haaa harini nak cerita pasal ASYIKIN sbb ritu admin lupa nak describe pasal dia kat entri 203. Syikin, sorry ehh. So, nahhh admin tulis entri yg special punya utk syikin. Asyikin ni kan ade baaaaanyak watak. Ade time dia ok. Kadang dia gila. Sometimes suka buat-ii manja. Mcm-ii lagi lah. Tapi kan yg speacial… Continue reading ASYIQUEEN